Головні новини
Ви тут: Головна / Цікаве / Landing page для бізнесу

Landing page для бізнесу



lp

Сьогодні існує маса способів для розвитку і просування свого бізнесу. І якщо раніше основними джерелами трафіку були різні варіанти оффлайнової реклами, такі як радіо, TV, реклама на щитах, роздача листівок, то зараз все більше рекламодавців звертають свої погляди у бік інтернет-реклами, адже саме в інтернеті проводять більшу частину часу сучасні користувачі. Серед популярних способів просування можна виділити контекстну рекламу, SEO, рекламу в соціальних проектах і т.д. Якщо ви вже знайомі з даними видами реклами, але конверсія залишає бажати кращого, рекомендуємо скористатися таким ефективним інструментом залучення трафіку, як landing page (в пер. З англ. «Сторінка приземлення»).

Landing page або цільова сторінка – це певна сторінка в інтернеті, куди потрапляють користувачі з різних джерел (це можуть бути вищеописані контекстна реклама або результати пошукової видачі). Ви можете сказати, що під це визначення підходить будь-яка сторінка вашого сайту. І так, і ні. Поясню. З технічної точки зору, landing page така ж сторінка в інтернеті, що складається з html, css, графічної та текстової інформації. З іншого боку, виходячи з самого визначення, цільова сторінка переслідує кінцеву певну мету, а саме збір лидов – контактів потенційних клієнтів. Чому ж landing page ефективніше справляється зі своїми завданнями, в порівнянні із звичайною сторінкою вашого сайту?

Щоб відповісти на це питання, давайте зупинимося більш детально на структурі та зовнішніх характеристиках сторінки приземлення.

  1. Сторінка приземлення не переобтяжена графікою, адже її завдання не тільки привернути увагу, а й утримати його на конкретних елементах, як наприклад, заповнення форми заявки, передплати і т.д.
  2. Як правило, одна сторінка приземлення – одна торгова пропозиція, тобто на даній сторінці повинна міститися інформація про один товар або послугу, яку ви пропонуєте своїм клієнтам.
  3. Ніякої зайвої або відволікаючої інформації. Ваш відвідувач повинен чітко розуміти, куди він потрапив, і в кінцевому підсумку вчинити корисну для вас дію.
  4. Структура більшості lending page в цілому завжди одна і та ж: шапка з контактними даними, торгова пропозиція – гарна картинка і заголовок, форма для збору контактів, плюси і мінуси, відгуки, іноді таймер обмеження дії пропозиції, клієнти, які вже скористалися послугами чи торговою пропозицією вашої компанії.

Такі спеціалізовані сторінки мають більш високий відсоток конверсії, тому в даний час, багато рекламодавців використовують цей інструмент, коли необхідно протестувати торговельні ніші, влаштувати розпродаж певного товару або запропонувати нову послугу.

Якщо ви вже прийняли рішення про створення landing page, тоді рекомендуємо звернути увагу на создание лендинг пейдж і наступні можливості реалізації вашої сторінки приземлення.



Автор Володимир Гривінський



Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.

Вгору
UA TOP Bloggers