Головні новини
Ви тут: Головна / seo / Розкрутка сайту / Поведінкові фактори в WebEffector

Поведінкові фактори в WebEffector



Доброго дня, шановні читачі блогу codice.in.ua. Сьогодні ми поговоримо про агрегатор під назвою WebEffector я знав і навіть був підписаний на його розсилку, але от новина про те, що у них з’явилося «Нова зброя»(сервіс по поліпшенню поведінкових факторів) якось упустив. Нещодавно мені прийшла їх розсилка із згадкою результатів просування при використанні даної технології.
Результати у них вийшли вражаючі, тому я вирішив трохи поправитися, описавши коротко їх сервіс по поведінкових факторах.
Ashampoo_Snap_2014.02.27_00h53m57s_002_
На поліпшення поведінкових факторів передбачається свій бюджет, оптимальне значення якого показано у відповідній колонці для кожного з просуваємих вами запитів окремо.
Як ви, напевно, собі уявляєте, поведінкові характеристики сайту складаються з клікабельності вашого сніппета в органічній видачі Яндексу (ну, і Google теж), а також з глибини перегляду, часу проведеного відвідувачем на сайті і показник відмов.
Все це, звичайно ж, перебільшено, але в загальних рисах, швидше за все, саме це і є ключовими моментами. Завдання WebEffector зводиться до того, щоб зробити всі ці показники для вашого сайту як мінімум не гірше, ніж у конкурентів. Для вирішення цього завдання і було організовано відповідний підрозділ.
Роботу виконують живі люди (користувачі інтернету). Як я говорив у згаданій на початку порівняльної статті, є два способи поліпшення поведінкових – програмний і шляхом виконання нескладних завдань звичайними користувачами, які за свою працю отримують оплату.
У Вебеффектор, наскільки я зрозумів, найнижча ставка за виконання одного завдання (перехід з видачі на ваш сайт по потрібному запиту та вчинення на ньому певних дій, що імітують поводження зацікавленого користувача) – 2.7 рублів.
Робота виконавців позиціонується системою так, що при реєстрації такий користувач повинен буде вказати свій регіон, де він проживає, і йому потім будуть приходити заявки точно такий же регіональної прив’язки, ну або ті, що регіональної приналежності не мають. Інакше було б дивно, що користувач з Пітера гуляє по сайтах, які продають товари в строго певних регіонах, але відмінних від того, де він сам проживає.
Наскільки це відповідає заявленим критеріям мені судити важко, але от звіт про просування сайтів з поліпшенням поведінкових характеристик, який я отримав в одній їх останніх розсилок , у них вийшов вельми оптимістичний:

1

Загалом у СерпКліка, Мовебо і Юзератора з’явився ще один серйозний конкурент, який до того ж має чи не в два рази вигідніші розцінки. У нашого героя вартість дії становить менше трьох рублів і роботу виконують живі люди зі своєю (Не Фейкові) історією ходіння по інтернету.
З приводу того завдання, що ставиться виконавцю у WebEffector, мені сказати щось певне важко. Загалом, всі, хто не пробував ПФ – можна спробувати. Судячи з усього, це буде трендом в 2014 році.



Автор Володимир Гривінський



Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.

Вгору
UA TOP Bloggers