Головні новини
Ви тут: Головна / seo / Чи варто заказувати прогони по каталогах? Чи буде підвищення тІЦ, PR і позицій по низькочастотних запитах?

Чи варто заказувати прогони по каталогах? Чи буде підвищення тІЦ, PR і позицій по низькочастотних запитах?



Подібне питання вже давно стоїть перед багатьма вебмайтрами: проганяти сайти по каталогах чи ні, Чи використовувати для цього якийсь сервіс (1ps.ru) або замовляти з одного з сео-форумів? І, звичайно, які результати можна отримати від таких прогонів? Після довгого блукання по мережі мені так і не вдалося дати для себе більш-менш однозначну відповідь на ці питання, можливо такої відповіді немає взагалі. У цій статті я поділюся своїм досвідом і досвідом безлічі інших людей, які обговорювали дані питання на переглянутих мною форумах.

За останні два місяці я випробував кілька видів прогонів своїх нових заказаних в києві сайтів. Отримані результати були іноді хорошими, а іноді і плачевними. Ну про все по порядку.

Прогін СДЛ за допомогою сервісу 1ps.ru
CДЛ з якісним і унікальним контентом. На момент початку прогону сайту було 5 місяців, відвідуваність близько 50 осіб на добу, за багатьма низькочастотними запитами був в першій тесятці, кількість сторінок 28 (добре написані й оптимізовані тексти, приблизно по 8000 – 11 000 тисяч символів).

Цілі прогону були наступними:

  • нарощування посилальної маси для тІЦ і PR;
  • підйом позицій по низькочастотним запитам.

Для виконання необхідних завдань я вирішив прогнати сайт по всіх тематичним каталогам сервісу 1ps.ru. Прогін виконав як потрібно (робив власні прогони раніше, так що досвід в цій області є, правда варто сказати що займався прогонами більше року тому): склав багато заголовків, хороший опис, ключовики і т.д. Результати прогону виявилися неутішні – через місяць (приблизно) сталося сильне падіння позицій сайту по низькочастотних запитах (падіння на 15-20 позицій) і частково випали сторінки з індексу Яндекса. Сайт не може відновити відвідуваність до цих пір, хоча він періодично оновлюється (раз на 1-2 дні) такими ж якісними статтями, як і раніше. ТІЦ і PR не зрушились з мертвої точки, виросла тільки кількість зворотних посилань (їх стало близько 600).

Результат прогону СДЛ сайту по каталогах виявився жахливим. З цього результату можна витягти тільки одну вигоду – досвід. На мій погляд причини можуть бути наступні:

  • нарощування посилальної маси було занадто швидким, зворотні посилання краще нарощувати поступово (тим більше для нульового сайту);
  • я занадто рано почав проганяти сайт, краще дати йому відстоятися хоча б рік;
  • каталоги сайтів були не дуже хорошої якості (1ps схоже їх рідко чистить) і, можливо, саме це знизило позиції сайту в Яндексі;
  • можливо сайт мав надто мало проіндексованих сторінок в Яндексі і тому Яндекс порахував неправильним велику кількість посилань на невелику кількість сторінок.

Висновок: для СДЛ краще не використовувати прогони по сумнівних каталогах, та й по іншим теж, найрозумніше користуватися розкруткою статтями, залишенням посилань на тематичних сайтах в коментарях і т.д. (Про ці види розкрутки сайту поговоримо в наступних статтях). Якщо ж ви і зберетеся проганяти сайти по каталогах, то вже краще вручну.

Прогін одного ГС-сайту по каталогах того ж 1ps.ru й іншого по базі (700 каталогів) з одного з сео-форумів.

Бажані результати були теж: підвищення тІЦ, PR і, звичайно, прискорення індексації Яндексом. Зміст обох сайтів приблизно однаковий – по 300 унікальних сторінок з текстами на кшталт «я пішов двері на вулиця» і т.д. Результати виявилися дещо краще, ніж у попередньому випадку. Варто лише сказати, що трохи прискорилася індексація – через місяць збільшилася кількість сторінок в Яндексі з 30 (приблизно) до 70 (теж приблизно).

Висновок: статистика прогонів (моїх власних і прогонів безлічі людей, чиї пости я читав в мережі) все більше і більше говорить про каталоги сайтів. З кожним роком результат від прогону сайту по каталогах все гірше і гірше, якщо взагалі не виявляється шкідливим (я пам’ятаю результати від прогонів 8-10 років тому, вони були краще у багато разів, але це так, до слова).

Що ж робити в цьому випадку? Як у цьому випадку для молодого сайту підняти позиції по низькочастотниках і наростити початкову кількість посилань? На мій погляд прогони по каталогах звичайно ж ідуть, а на зміну їм приходять прогони за якісними і рідкісним профілях у форумах, закладках і т.д. Варто відзначити, що прогони по публічних базах профілів можуть нашкодити не менше, аніж погані каталоги, тому що публічні бази зазвичай сильно заспамлені і часто потрапляють в бан Яндекса.

Прогін ГС-5 сайтів по сотні (приблизно) якісних профілів (майже всі з Яндекс-каталогу і з серйозними показниками тІЦ і PR) показав хороші результати. Ці п’ять сайтів були приблизно такого ж змісту, як і 2 ГС-сайту в попередньому прикладі. Результати прогону наступні:

  • індексація сайту дуже добре прискорилася і на даний момент кількість сторінок в індексі наближається до 75% від загальної кількості сторінок на сайті;
  • піднялася відвідуваність (хоч контент і поганий) до 10-15 осіб на добу;
  • підняття тІЦ і PR не послідувало, але поки що пройшло дуже мало часу для цього.

Висновок.
Проведені мною тести і зібрані відомості показують, що каталоги сайтів вже втратили свою актуальність і користуватися ними вже немає сенсу. Але якщо ви все ж збираєтеся прогнати свій сайт по каталогах, то вибирайте прогони з форумів (замовлення на якому-небудь сео форумі), віддача від таких прогонів повинна бути більша, тому що каталоги в чийсь особистій базі зазвичай не заспамлені, так як каталоги сервісів на зразок 1ps. Які результати чекати від прогонів по каталогах? У кращому випадку підвищення швидкості індексації, зростання PR до 1 (це вже швидше за все максимум) і тІЦ до 10-20, при дотриманні всіх рекомендацій вище. У гіршому випадку буде зниження позицій за запитами, і падіння тІЦ і PR. Загалом, кілька разів подумайте перш ніж робити прогін по каталогах.



Автор Володимир Гривінський



Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.

Вгору
UA TOP Bloggers