вівторок , Липень 25 2017

Головні новини
Ви тут: Головна / seo / Просування сайту: сьогоднішні реалії

Просування сайту: сьогоднішні реалії



У міру того, як пошукові системи змінюють свої алгоритми, просування сайту в пошукових системах змінює свої орієнтири. Тепер, в основному, головне не просто займати якісь там рядки в ТОП видачі. Сьогодні в тренді так зване трафікове просування, тобто коли ставитися завдання залучити максимальний обсяг цільового трафіку на сайт. Правда є певні нюанси, які впливають на вибір способу просування сайтів.

Для вузькоспеціалізованих сайтів з невеликою кількістю сторінок навряд чи підійде трафіковий просування. Це пов’язано з тим, що для залучення об’ємного трафіку необхідно задіяти велику кількість пошукових фраз, оптимізація під які невеликої кількості сторінок сайту попросту нереальна без порушення правил пошукових систем. Отже, для таких сайтів все ще актуальним залишатиметься просування по позиціях і вихід ТОП по високочастотних і середньочастотним запитам таким як купить кондиционеры в Москве. До того ж, залучення великої кількості трафіку на вузькотематичні ресурси негативно позначиться на якості цього трафіку. При цьому вартість витрат на просування сайту буде невиправдано завищеною.

А ось для великих порталів, інтернет-магазинів та інших сайтів, які містять у собі тисячі сторінок контенту задача виходу в ТОП не так актуальна. Тут краще використовувати саме трафікове просування. Більше трафіку – більше клієнтів.

Якщо роботи з просування сайту плануються проводити не своїми силами, то дуже важливо вибрати «правильну» схему оцінки та оплати отриманого результату. Справа в тому, що у випадку з просуванням по позиціях система оплати як би більш прозора. Є запити, є досягнуті позиції, платимо за результат. У разі, якщо йде просування по трафіку, то схем для зловживання довірою замовника набагато більше. Так, не виключено, що можуть використовуватися схеми накрутки відвідуваності ресурсу, перевірити наявність якої простий користувач що не володіє спеціальними знаннями не зможе, а значить з нього можуть зажадати оплату за той трафік, який ніякої користі не приніс взагалі.

Таким чином, можна зробити деякі висновки щодо того, що для багатьох все ще актуальним залишається питання просування по позиціях, так як таке просування має більш прозору схему роботи і обходиться все ж дешевше і вигідніше з точки зору ціни за користувача. При цьому терміни отримання значущих результатів можуть бути від кількох місяців до кількох років. Трафікове ж просування є більш швидким в плані досягнення результату, але вимагатиме значно більших фінансових затрат.



Автор Володимир Гривінський



Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.

Вгору
UA TOP Bloggers