середа , Червень 28 2017

Головні новини
Ви тут: Головна / seo / ТОП 6 тенденцій SEO в 2015 році

ТОП 6 тенденцій SEO в 2015 році



Останнім часом просування сайтів значно змінилося і продовжує активно змінюватися. Пару років тому ми активно почали обговорювати поведінкові фактори та їх роль в ранжуванні сайтів. Сьогодні їх роль вийшла на перший план. Що ж ще буде актуально в SEO в наступаючому 2015, які тенденції SEO нас чекають?

1. Контент-маркетинг виходить на перший план.

Раніше SEO передбачало оптимізацію сайту під якісь ключові запити і управління контентом сприймалося як взаємодоповнюючі термін до SEO. Зараз же якість контенту реально виходить на перший план і від нього залежатиме рейтинг сторінок сайту в пошукових системах. І вже SEO ставати підсистемою контент-маркетингу, так все одно тексти необхідно писати з урахуванням ключових слів і запитів. Таким чином, основна тенденція 2015 року – це складання чіткого плану контентного розвитку проекту. В іншому випадку – фіаско.
image12

2. Сайти повинні бути оптимізовані для користувачів мобільних пристроїв.

Кількість користувачів планшетів і смартфонів зростає з кожним днем. Отже, оптимізація роботи сайту для таких користувачів все більш важлива і необхідна. До того, представники пошукової системи Google прямим текстом говорять про те, що робота сайту на мобільних пристроях тепер впливає на рейтинг сайту і його позицію у видачі. Якщо у вашого сайту досі немає мобільної версії, то пора б задуматися над нею, так як ви не тільки втрачаєте нових користувачів, а й втрачаєте старі позиції.

3. Зростання значення згадок і цитат бренду.

Логіка проста – якщо вашу марку або ім’я цитують, значить ви популярні і актуальні. Google називає такі згадки «УЯВНОЮ посиланнями» і враховує їх в пошуковому ранжируванні. Причина переорієнтації пошукових систем зрозуміла. Цитатами і згадками складніше маніпулювати, ніж посилальної масою, що робить пошук більш релевантним і не накрученим.

4. Зростання ролі соціальних сигналів.

Використання соціальних мереж ставати актуальним як ніколи. Популярність акаунтів Twitter або Facebook буде надавати значущий вплив на ранжирування.

5. «Негативний SEO» і підступи конкурентів.

Проблема полягає в тому, що з урахуванням сучасних алгоритмів конкурентам часом простіше «потопити» ваш сайт, ніж розкрутити свій. Закупивши тисячі спам-посилань на ваш ресурс конкуренти можуть загнати ваш сайт в бан пошукової системи і тим самим позбутися ключового гравця. Актуальною залишається задача для пошукових систем виявляти подібні випадки і карати винуватців без участі веб-матера.

6. Інтегрованість SEO в маркетинговий план.

Якщо раніше SEO існувало відокремлено від інших маркетингових інструментів просування, то зараз важливою складовою успіху є взаємодоповнення маркетингових складових і з’єднання їх в єдину маркетингову стратегію. Тепер мало просто найняти SEO-спеціаліста. Тепер SEO повинно бути грамотно інтегровано з соціальними медіа і контентним маркетингом, щоб досягти результату.

Висновки

SEO не вмирає, але постійно видозмінюється. Уміння йти за течією, а не постійно шукати його є ключовою ознакою професіоналізму, який стоїть постійно доповнювати новими знаннями для досягнення успіху.

А які тенденції в SEO бачите ви?



Автор Володимир Гривінський



Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.

Вгору
UA TOP Bloggers