Головні новини
Ви тут: Головна / seo / Вивчення оптимізаторської діяльності.

Вивчення оптимізаторської діяльності.



Для кращого збільшення рівня відвідуваності веб-сайту через пошукові системи, потрібно весь час перевіряти одержувані результати: підібрали ключові слова для основної сторінки і пари внутрішніх, запам’ятали свій первинний результат, а через 2 тижні подивіться, чи відбулися якісь зміни.

Коли змін в кращу сторону не було, то з’ясовуєте чому. Ймовірно, що пошуковий робот не встиг ще його проіндексувати або мало було поставлено посилань.

Коли індексації не було, тоді треба просто дочекатися її. Але у випадку, коли пошуковий робот довго не приходить до вас на вебсайт, або приходить, проте з якоїсь причини не хоче проіндексувати сторінки, необхідно знову розбиратися чому. Ймовірно, на вебсайті стоять складні скрипти, є помилки у верстці, не встановлена ​​карта веб-сайту чи погано виконана внутрішня перелінковка. Всі аналогічні помилки варто якнайшвидше усунути.

Але коли таких проблем немає, це означає є баги у самого пошукового робота, з такої причини потрібно написати листа до служби Yandex.Оптимізатор (http://feedback.yandex.ru/?from=webmaster) і попросити розібратися в цій ситуації. У листі потрібно вказати, що сайт слабо індексується роботом, хоча всі потрібні певні вимоги виконані.

Відразу після закінчення індексації та занятті вашими документами деяких позицій в пошуку, добре задумайтеся, як можна їх підняти. Можливо, необхідно буде отримати багато непоганих посилань з трастових вебсайтів. Саме в цьому і полягає первинне вивчення. Йдемо далі.

Для підвищення рівня відвідуваності веб-сайту вважається корисним знайти ключовики і сторінки наприклад Аксессуары для Xiomi Mi3 на armored.com.ua, за якими з пошуковиків приходять до вас користувачі. Для цього вам необхідно користуватися Yandex.Метрикою або Live Internet. Важливо приділяти увагу ключовим запитам, які відповідають тематиці веб-сайту.

Коли веб-проект про побутову техніку, а до вас приходять користувачі, припустимо за пошуковим запитом фільм «Аватар», безсумнівно, щось не зовсім так (ключовий запит фільм «Аватар» міг просто випадково зустрітися серед тексту на сторінках).

Відшукавши ключовики і документи, за якими до вас на веб-проект потрапляють користувачі, дізнайтеся, з якою пошукової машини це відбувається. Просто посидьте 4 дні в Yandex.Метриці або Live Internet і спробуйте самостійно розібратися, як і що там працює, щоб отримати необхідну статистику.

Відразу після отримання необхідних даних, варто вживати відповідні заходи. Припустимо, у вас внутрішня сторінка знаходиться по потрібному вам пошуковому запиту тільки на 2 сторінці пошукових результатів, то це означає, вам буде потрібно працювати з даною сторінкою, щоб підняти її результат.



Автор Володимир Гривінський



Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.

Вгору
UA TOP Bloggers